Saturday, February 19, 2011

Keychain...

Salam semua....selamat bercuti hari ni. ^_^
Waa...agak lama myranur tak update blog nie.....maaf ye semua, mesti boring asyik tengok benda sama jer...huhu. Dalam beberapa minggu ni myranur agak terkejar2 nak siapkan order, semua last date nak dalam bulan 3 ni. Alhamdulillah...dah banyak yang siap, tinggal beberapa order lagi.....semangat2...chaiyokk!! 
Ok...untuk hari ni, myranur paparkan keychain2 yang terbaru dari Myranur Handmade. Sesiapa nak order, silakan...sebelum tu jangan lupa klik 'Order' yang tertera di atas untuk penerangan lanjut.



T-Shirt Keychain  (MK005)
Ladybird Keychain  (MK006)

Yang diatas ni ialah T-Shirt keychain dan Ladybird keychain. Untuk makluman, T-Shirt keychain yang dalam gambar tu tak sama dengan saiz yang sebenar. Saiz sebenar dia myranur tukar jadi besar sikit atas permintaan ramai. Nak lihat T-Shirt yang dah ditempah, sila tunggu paparan yang akan datang. Huruf dan warna boleh ditukar ye...
Ladybird keychain, warna dia still sama, saiz sebenar adalah mengikut ladybird yang besar. Yang kecil2 tu sekadar hiasan saja....hehe



Football Keychain  (MK007)
Chipsmore Keychain (MK008)

Yang seterusnya...Football keychain dan Chipsmore keychain. Football keychain tu saiz dia agak besar, myranur pun tak boleh nak agak saiz dia masa jahit tu....jadi kemungkinan myranur akan tukar saiznya jadi kecil sikit...ikut pada permintaan..
Chipsmore keychain....boleh tengok jer tapi tak boleh makan.....nak chips lebih? sila order ya...^_^


Sebelum myranur trlupa...untuk keychain order, korang boleh buat pilihan untuk tali penggantung keychain tersebut, samaada nak yang jenis 'key ring' (keychain biasa yang gantung di beg) atau jenis 'HP Strap' (tali gantung di handphone). Sila nyatakan apabila order yer...harap maklum.




P/S :
(Sebarang pertanyaan @ tempahan, sila hantar ke>>>myranur8287@gmail.com. 
For any questions or reservations, please send to>>>myranur8287@gmail.com.)




No comments: